Spring Wishlist 2015.

by - 10:59 AM

Je skoro půlka března a mělo by už začínat pomalu Jaro. Zrovna dnes to tak venku teda nevypadá, ale nějaké ty sluneční dny už tu také byly (bohužel jsem neměla možnost si je užít). Snad jich teď bude jen přibývat, protože tohle divné počasí mě už nebaví. Právě Jaro je jedno z mých nejoblíbenějších ročních období, většinou nebývá zima ani moc velké vedro. Já už mám nachystaný takový můj menší seznam věcí, co budu postupem času potřebovat. Pár jsem tedy vybrala a vytvořila něco jako Jarní Wishlist. Opravdu nutně potřebuji peněženku, jelikož ta moje se dál nedá používat. A Vansky, těch u mě není nikdo dost. Vždycky se nemůžu rozhodnout nad barvou, ale nakonec stejně vyhraje černá. Zvažuji i vínové, vypadají super. Máte i vy už v plánu nákupy? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. vsetky tie veci by som tiez rada videla v mojom satniku :D
    inak mas moc pekny blog a clanky..nechcela by si spriatelit??

    ReplyDelete
  2. tiež by som potrebovala novú peňaženku a takisto tašku :) a ešte nejaké čižmičky ... s tým počasím máš úplnu pravdu, už by sa mohlo umúdriť !

    ReplyDelete

Thank you for your comments! ♡