First sunny days.

by - 11:01 AM

Konečně se venku udělalo trochu přijatelné počasí. Už pár dnů svítí sluníčko, i když i přesto jde ještě cítit chlad. Nicméně se dá už chodit víc ven a třeba i chvíli někde posedět. Včera jsme se s přítelem byli projít a vznikly nějaké fotky. Tak mě napadlo toho využít a ukázat vám svůj outfit. Volila jsem světle modré upnuté džíny, tílko, černý svetřík a slabší bundu stejné barvy. Také jsem vytáhla svoje sluneční brýle z minulého roku. Díky tomu jsem zjistila, že na můj letošní seznam přibude ještě asi nějaká lehčí bundička, protože tuhle už mám hrozně dlouho a je mi dost těsná. A také ještě jedny brýle nebudou od věci. V oblečení mi bylo venku tak akorát. Mého výrazu na fotkách si raději nevšímejte, jelikož mi svítily sluneční paprsky přímo do obličeje. I z tohoto důvodu jsou snímky dost světlé. Byly ale pořízené docela na rychlo, tak hold příště musím vychytat lepší úhel.


Bunda - Clockhouse, Svetr ; Džíny ; Batoh - Tally Weijl, Brýle - ?
Tenisky - Vans (černé)


You May Also Like

2 komentářů

Thank you for your comments! ♡