NEUTROGENA PINK GRAPEFRUIT PEELING // REVIEW

by - 9:44 AM

Dnes přicházím s článkem, který se bude týkat recenze na produkt, který jsem nedávno objevila. Možná ho někteří znáte, dokonce používáte, nebo o něm vůbec netušíte a třeba vás zrovna zaujme, nebo taky ne. Každopádně byl takhle den, kdy jsem navštívila DMko a jenom se dívala, co mají nového. Byla jsem zrovna v sekci s různými věcmi na obličej a už nějakou dobu jsem si říkala, že bych vyzkoušela nějaký peeling. Měla jsem zatím jen od Balei (peelingovou masku 3 v 1), která dle mého není zas tak špatná, ale chtěla jsem něco nového. Zaujala mě tam růžová tuba od Neutrogeny, už jenom díky vůni a po přečtení k čemu slouží, jsem ji hodila do košíku. Vzala jsem si k tomu ještě peelingový kartáček od Ebelin. 


Na obalu se píše, peeling ráno a večer, ale to si asi každý určuje individuálně. Já osobně jej zatím používám jen večer, kdy se pod dlouhém dni konečně odmaluji. Jenže i poté mám furt pocit, že mám obličej takový našponovaný obličej a zůstávají tam zbytky z malovátek. Tohohle nepříjemného pocitu se zbavím právě díky peelingu. Už po pár použitích jsem byla celkem příjemně překvapená. Nejen díky jeho vůni po Grapefruitu (zbožňuju takovéto vůně), ale hlavně protože obličej krásně hydratuje, vyčistí a kůže je po něm hebká na dotek. I jeho složení je příjemné, není moc hrubé s příliš velkými kousky, za použití kartáčku se dobře rozpění a rozetře. Dodá takový osvěžující pocit. Za mě tedy palec nahoru, jsem spokojená a koupila bych si výrobek znovu. 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Vyzera to zaujimavo aj ta vona ma celkom laka :-) potrebujem tiez nieco taketo alebo tiez mam so svojej pleti divny pocit niekedy po odmalovani a mam ju suchu takze toto znie dost dobre prave pre mna :-) nazov som si uz zapisala a urcite sa po tom popozeram po sviatkoch :-)

    Dollie,style-and-live.blog.cz

    ReplyDelete

Thank you for your comments! ♡