Essence hand balm (vanilla & cinnamon)

by - 8:14 PM


Upřímně, když jsem v drogérii viděla tyto krémy v těch roztomilých baleních, neodolala jsem a jeden si zakoupila. Výběr byl ze tří druhů (vůní) a to - cookies a mandle, třešeň a kokos, vanilka a skořice. Docela jsem přemýšlela, který si vzít ale nakonec u mně zvítězil ten s vůní vanilky a skořice. Voněl mi z nich nejlépe. Nikdy předtím jsem od této značky žádný krém neměla a tak jsem byla celkem zvědavá. Za tu cenu (okolo 55 Kč) jsem si ale říkala, že i kdyby byl špatný, nebude mě to tolik štvát. Nakonec jsem ale byla docela mile překvapená a trochu litovala toho, že jsem si nekoupila třeba ještě jeden.


Nejvíc mě asi zaujala vůně, která mi připomíná Vánoce. Je sice taková nasládlá ale ne moc. Řekla bych, že je to takový typický krém na zimu. Údajně má chránit pokožku, regenerovat suchou a drsnou kůži a chránit ji před vysycháním 24 hodin. No, co si budeme povídat, všechno pravda asi nebude. Já si ruce krémem mažu hlavně večer před spaním nebo někdy ráno, než jdu ven. Musím uznat, že krém se poměrně rychle vpije, což je dobře, protože já hrozně nesnáším mastné a patlavé krémy. Ruce mám také opravdu jemnější než předtím. Jediné co bych mu snad vytkla je to s tou výdrží - neočekávejte že vydrží 24 hodin. Na cenu nějakých 55 korun si ale myslím, že je to ještě dost slušný výrobek a mně osobně vyhovující. Škoda jen, že je to limitovaná edice. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ta balení by mě také určitě přesvědčila o tom si je koupit, hezký design a essence má krémy na ruce dobré :-)

    ReplyDelete
  2. Také jsem je zahlédla, překvapilo mě, jak jsou velké :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments! ♡