Christmas lights.

by - 10:48 AM

S přítelem jsme se rozhodli, že vyrazíme na rozsvícení vánočního stromu. Celé to proběhlo včera okolo páté hodiny odpoledne. Už předtím mi bylo jasné, že tam bude hodně lidí, ale že Praha bude až takhle přelidněná jsem neočekávala. Dorazili jsme tam pár minut před pátou a ulice na Staromáku byla doslova narvaná několika davy lidí. Těšila jsem se, že něco aspoň trochu uvidím (s mými 155 cm to bylo stejně ztracené) ale v momentě, kdy jsme zůstali prakticky uvězněni někde uprostřed u stále se hrnoucích lidí, jsme to vzdali. Upřímně jsem byla dost ráda, že jsme se odtamtud vůbec doslova procpali zpátky. Už nikdy víc. Nakonec jsme tedy prošli noční město, vystáli si frontu na teplý Starbucks pití a kupodivu nezmrzli. Předpokládala jsem, že budu mít aspoň hezké fotky a ani to se moc nepovedlo. Mám jich jen pár a narychlo focené, protože to prostě nešlo. Abych to tak shrnula - příště vyrazit spíše za světla, v klidu a hlavně ne v době nějakých podobných akcí.



You May Also Like

2 komentářů

  1. I v Olomouci máme vždy milion lidí na rozsvěcení stromku :) to je asi všude, to chce vyjít dopředu :)

    ReplyDelete
  2. Ach jo, všude ve městech mají úžasné Vánoční stromky, ale ne, u nás je jen ledabyle nazdobený stromek u cesty s tím, že je nazdobený s myšlenkou ,,tak když budou ty Vánoce, tak nás to snad nezabije". :D

    ReplyDelete

Thank you for your comments! ♡